Πως Πέρασα τις Καλοκαιρινές Μου Διακοπές

από Μαρίλια Ιωάννου

Στις καλοκαιρινές διακοπές περάσαμε πολύ ωραία και με πολύ ασφάλεια.

Σεπτέμβριος 2010

Θέμα: Πως πέρασα τις καλοκαιρινές διακοπές.

Στις καλοκαιρινές διακοπές περάσαμε πολύ ωραία και με πολύ ασφάλεια. Πήγαμε στο αεροδρόμιο Ασφάλειος Βενιζέλος με την μαμά, τον μπαμπά και ένα κύριο με κουκούλα που μίλαγε αγγλικά και πήραμε τα αεροπλάνο για τις ΗΠΑ, που σημαίνει Ηνωμένες Πολιτείες Ασφαλείας.

Μέσα στο αεροπλάνο είχε πολύ πλάκα γιατί φοράγαμε όμορφες στολές. Φοράγαμε μια χοντρή φόρμα με μπουκάλες οξυγόνου, χρωματιστές κάσκες και αλεξίσφαιρα γιλέκα με τον Μίκυ και τον Ντόναλντ. Ένας καλός κύριος, που φόραγε ίδια κουκούλα με τον άλλο καλό κύριο που ήταν μαζί μας, μας πρόσεχε συνέχεια και έκανε και ωραία κόλπα με το όπλο του.

Όταν φτάσαμε στην Φλόριντα, μου άρεσε πολύ το αεροδρόμιο. Μας πέρασαν όλους από ένα τεράστιο μηχάνημα που έβγαζε φωτογραφίες τα κόκαλα μας και μας έκοψαν τουφίτσες από τα μαλλιά. Μετά μας έδωσαν έναν άλλο κύριο με κουκούλα και μας έβαλαν σε ένα ωραίο τανκ.

Με το τανκ πήγαμε στο ξενοδοχείο που ήταν το πιο ωραίο και ασφαλές που έχω δει. Ήταν υπόγειο και τεράστιο. Είχε παντού κάμερες και οθόνες και αυτόματους πυροσβεστήρες. Εμείς μείναμε στο 15ο υπόγειο γιατί τα πιο χαμηλά και πιο ασφαλή υπόγεια ήταν πολύ ακριβά και έμεναν οι πλούσιοι.

Στο ξενοδοχείο μου άρεσε πολύ γιατί δεν φοβόμασταν σχεδόν καθόλου και διασκεδάζαμε. Κάθε πρωί πηγαίναμε στην εκκλησία, που βρισκόταν στο τελευταίο υπόγειο και μετά κάναμε διάφορες ασκήσεις. Όπως όλα τα παιδάκια, έτσι και εγώ, τρελαίνομαι για ασκήσεις! Πιο πολύ μου άρεσε εκείνη με τους παλαιστίνιους τρομοκράτες και εκείνη με την ασύμμετρο απειλή, αν και δεν ξέρω καν τι σημαίνει. Το μεσημέρι πηγαίναμε υποχρεωτικά στα δωμάτιά μας και βλέπαμε στην τηλεόραση τα αποτελέσματα των ασκήσεων ασφαλείας. Η οικογένεια που τα κατάφερνε καλύτερα κέρδιζε έναν extra φρουρό για μια μέρα αλλά εμείς δεν ήμασταν τόσο καλοί και δεν κερδίσαμε. Κάθε απόγευμα πηγαίναμε μια μικρή ασφαλή εκδρομή σε άλλο υπόγειο κτίριο. Εμένα μου άρεσε πιο πολύ η Safeland.

Στη Safeland μένουν ο Μίκυ, ο Γκούφυ, ο Ντόναλντ, η Νταίζη και πολλοί άλλοι φίλοι τους αλλά μόνο οι καλοί. Τους κακούς τους έχουν αλλού -νομίζω στο Γκουντάμο ή κάπως έτσι- και καλά τους κάνουν γιατί είναι κακοί και μόνο έτσι είμαστε ασφαλείς.

Κάθε βράδυ βλέπαμε μια ωραία αμερικάνικη ταινία. Οι αμερικάνικες ταινίες είναι οι καλύτερες γιατί οι ηθοποιοί είναι ωραίοι και έχουν κάτασπρα δόντια και στο τέλος νικάνε οι καλοί. Μετά την ταινία μαζευόμασταν όλοι σε μια μεγάλη αίθουσα με πολλά φώτα όπου μας μετράγανε και μας ανανεώνανε ασύρματα τα τσιπάκια που μας είχαν βάλει στο σβέρκο. Αυτό ήταν υποχρεωτικό γιατί όποιος κυκλοφορούσε χωρίς ανανεωμένο τσιπάκι, τον πιάνανε οι φρουροί και τον πηγαίναν σε ένα δωμάτιο και δεν ξαναέβγαινε. Μετά το μέτρημα πηγαίναμε στο δωμάτιό μας, κλειδώναμε την πόρτα, βάζαμε τον συναγερμό και διαβάζαμε την Βίβλο μέχρι τις 10μμ. Τότε έκλειναν αυτόματα τα φώτα και έπρεπε υποχρεωτικά να κοιμηθούμε γιατί το ξενύχτι κάνει κακό στην υγεία και δεν ταιριάζει σε καλούς ανθρώπους.

Στις ΗΠΑ μείναμε συνολικά 7 μέρες. Μας άρεσε πολύ και θέλαμε να μείνουμε κι άλλο αλλά δεν μας έφταναν τα λεφτά του διακοποδάνειου και έτσι γυρίσαμε πίσω.

Ελπίζω να πάμε και του χρόνου σε ένα τόσο ωραίο και ασφαλές ξενοδοχείο.

Γιαννάκης Παπαχέστης

Έχει διαβαστεί 8321 φορές

Γκάλοπ. Εδώ ψηφίζεις.

Γενικά πιστεύω ότι..
  • Τα φοιτητικά τα χρόνια δεν τα αλλάζω με τίποτα
    146
  • Τα μαθητικά τα χρόνια δεν τα αλλάζω με τίποτα
  • Και τα δύο τα θυμάμαι με μαύρες αναμνήσεις